Pagini

luni, 22 iunie 2009

Carmelita


Nu vă zice nimic această denumire? Păi e simplu..este numele unei telenovele ce va fi difuzată începând de astăzi pe Antena 1. Am aflat în drumul plăcut spre casa..la o reclamă de la radio..că nu aveam nicio idee despre existenţa ei.

Mi-a amintit de vremea în care urmăream înfocată telenovele. Eram nedezlipită din faţa televizorului la orele în care ştiam că urma să fie difuzată.
Era un pic mai greu pentru că nu aveam voie la TV în cursul zilei când eram singură acasă, trebuia să dorm la prânz şi să mă apuc să-mi fac temele..ca seara să le pot corecta, iar eu dimineaţa mă uitam la diverse telenovele care erau in reluare de seara..dar mă uitam pe furiş ca să nu mă prindă cineva. Ulterior când am mai crescut, mă uitam seara fără probleme..de multe ori sacrificându-mi ieşirea afară. Acum, de ceva ani (de prin liceu)..nu mai am rabdare să mă uit la nicio telenovelă..mi se par banale, toate au aceeaşi idee.

Intenţionaţi s-o urmăriţi pe Carmelita?

Un comentariu:

  1. Nu urmaresc telenovele dar mi-a placut f mult una difuzata pe Canal D,vara trecuta ! HAVIN!! Avea ceva special,diferit de toate celelalte...Actorii erau remarcabili!Astfel de filme sunt tot mai rare...
    L'automne

    RăspundețiȘtergere