Pagini

duminică, 21 iunie 2009

Kika, Ikea sau altceva?


Aţi apelat la serviciile şi produsele uneia din aceste firme?

Intenţionez să renovez o cameră şi să schimb o canapea din sufragerie, care este foarte veche şi este cam şubredă. Astfel sunt în căutarea unor modele de canapele, dulap dormitor, etc. dar nu prea mă decid. Nu am ajuns concret să mă plimb prin Ikea sau Kika până acum ( nu pentru a căuta piesele de mobilier care mă interesează acum, că aşa în general am mai fost..dar mă opream fix acolo unde aveam nevoie, nu am dat atenţie la preţul, modelul şi calitatea celorlalte produse), doar m-am uitat in oferta exista acum la Kika şi am studiat un picut, catalogul de la Ikea. Preţurile de la Ikea mi s-au părut cam mari, parcă nu aş cheltui atât de mult în perioada asta..o să merg şi la Kika să văd concret..dar mă gândesc, cum o fi mai bine..să le iau direct de acolo..sau să caut pe cineva şi să le fac la comandă?

Ce variantă aţi ales până acum, când v-aţi aflat într-o asemenea situaţie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu