Pagini

marți, 23 iunie 2009

Prajitura


Mancam dimineata o prajitura facuta de mama si ma intrebam ce i-a facut de este atat de buna? Probabil a depus prea mult suflet sa-mi faca mie o surpriza?

De ceva vreme mananc doar ecler facut in comert, in rest prefer retetele facute in casa..stiu ce mananc, ce contine si cum este pregatit. Dar asta pentru ca prajiturile mi le face mama, acum cat mai sunt pe langa ea..in curand voi pleca..oare ma va tenta sa mi le fac singura sau voi prefera sa nu mananc, ori sa mananc gata cumparate? Mi se tare cam aiurea ca gandesc asa, dar o sa fie un pic mai greu pentru ca nefiind in casa mea..sa folosesc ustensile care nu-mi apartin, sau sa stau in bucatarie atunci cand poate altcineva are treaba..mi se pare un pic aiurea.

Cu bani poti cumpara de toate, poti cumpara cele mai delicioase prajituri..cele mai alese haine, dar de ce nu putem cumpara si talent, placerea de a gati/pregati mancaruri alese si dam buzna in magazine, fiind mai comod asa?


5 comentarii:

  1. Ce bine arata! Si mie imi facea mama prajituri cand eram acasa (la Satu Mare); acum de cand sunt in Bucuresti le iau doar din comert. Nu se compara!?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se compara Sergiu..dar asta e, macar tu esti baiat, daca prietena ta nu e pasionata de asa ceva..nu ai alta varianta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul e mai bun de-acasa! Nimic din comert nu e la fel de sanatos dar asta nu-nseamna sa nu mai cumparam...Au o fata mai comerciala,de impact dar continutul si pretul....lasa de dorit...
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este L'automne..dar cand lenea e prea mare si vrei ceva dulce,dai iama in orice :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai mare dreptate,si eu sunt cam pofticioasa,acum ce sa mai zic?! Ne mai abtinem si noi cat putem si-n rest...dam iama! Asta e! Alte vicii n-avem,slava Domnului!! Sa fim sanatoase!
    Pupic dulce!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere