Pagini

joi, 13 august 2009

In cautarea "Adevarului"


Cu mult optimism am mers la un chiosc dimineata,unde nu am mai fost pana acum, si am intrebat de ziarul de la Adevarul, pregatindu-ma in acelasi timp sa scot bani din portofel pentru a achita contravaloarea ziarului si a cartii, fiind convinsa ca o voi gasi pentru ca toate chioscurile de ziare au acum in permanenta acest ziar. Insa ce sa vezi, surpriza..raspunsul pe care il primesc este ca tocmai a dat ultimul ziar. Interesant este ca pe acolo nu prea trece lume in general, si avea toate cartile posibile din trecut..doar p-asta cica nu. Probabil se astepta sa vin cu rugaminti, in speranta ca poate isi va lua mai mult?


Cert este ca m-am gandit la faptul ca e posibil asta sa fie situatia, altfel era imposibil ca la ora 8 jumate sa nu mai aiba carti..dar ma rog, treaba ei..mi-am vazut de drum linistita, mergand la alt chiosc.

Faza aiurea este ca acest chiosc este printre niste stradute, nu prea circulate, foarte aproape de Cinema Patria, deci exista sanse mici ca stocul sa fie epuizat foarte repede..neavand multi clienti. (asta daca nu merge cu listuta). Dar nu stiu de ce ar vrea cineva sa-i dea mai mult..tinand cont ca oricum le gasesti la tot pasul, si apoi..sa nu uitam ca este libraria Adevarul in zona. Cine stie, poate pentru unii e mai comod asa?

7 comentarii:

  1. Mi s-a intamplat si mie...Mi s-a spus ca stocul este limitat. Asa ca am dat o comanda pe siteul "adevarul". Am comandat 4 carti ce mi-au venit in 5 luni. M-am lecuit de a cumpara carti de la "Adevarul".

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca editeaza mai putine carti..o fi si la ei criza. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. M.Cristina La un moment dat, chiar era nebunie cu cartile de la Adevarul..pana pe la inceputul lunii iunie cand au inceput sa se gaseasca la chioscurile de ziare la orice ore, in orice zi. Asa ca azi a fost o surpriza la inceput, dar apoi am mers si am gasit cu usurinta.

    Cora Ma indoiesc, din contra..probabil editeaza mai multe de se gasesc la chioscurile de ziare (in general vorbind, cazul meu de azi a fost unul mai special), iar la ei la Librarie in permanenta este coada :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am patit alta chestie...cand am vrut sa imi achizitionez o carte, mi s-a spus ca sunt disponibile doar pentru abonati...si am ramas cam pe sistemul "atunci...bine"...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar nu v-am zis..ca azi am trecut pe langa, si erau puse la vedere :) Probabil nu a reusit sa le vanda si acum le scoate la vanzare..nasol asa

    RăspundețiȘtergere