Pagini

vineri, 12 aprilie 2013

Haideti la alergat

E dimineata, trebuie sa plecam spre muncile campului unde se anunta o zi mirifica, dar ne bucura gandul ca este vineri si se anunta un weekend calduros. De aici, mai departe ne punem intrebarea, ce facem in weekend (ca la cat il asteptam ... trece atat de repede ... ), corect?

Inca e devreme sa ne putem decide, suntem la stadiul de a ne gandi la asta si de a decide la momentul respectiv, adica de maine incepand. 

E buna miscarea, foarte benefica pentru organism, dar cati alegem sa facem miscare in loc sa "stam sa ne odihnim" ? La mine lenea, uneori, este cat casa ... oboseala, lipsa de chef, ma doboara ... dar in acelasi timp cand ma vad in oglinda, ma gandesc "oare ce bine ar fi sa ma apuc si eu de putina miscare".

Gata, am decis ... mergem la alergat. Daca nu imi trece pana diseara, sau in weekend nu am altceva de facut, ar trebui sa ma pot mobiliza, fara probleme. Insa cred ca inceputul nu suna bine, prima conditie: "daca".
 De ce nu am zis, indiferent de tot ce se va intampla, TREBUIE sa merg la alergat? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu