Pagini

miercuri, 10 iunie 2009

Ape, rauri se revarsa

Nici nu a venit căldura bine şi curg apele pe mine din cauza căldurii..şi nici nu am prea multă grăsime pe mine să zic că aia ţine de cald.

Şi totuşi e bine că nu am soare decât până la 12, atunci când este cel mai cald nu-mi bate soarele în geam..din fericire..că altfel ar fi fost şi mai grav. Oricum, cert este faptul că tot mor de cald..ce voi face când va veni canicula? Aş putea apela la un AC dar părinţii mei nu-l vor în casa lor..nu e sănătos, aşa că mai bine vedem cum se prelinge apa pe corp..tre sa faci dush-uri muulte pe zi, asta în cel mai fericit caz..şi nu e revizie şi se opreşte apa cu săptămânile.

Era frumos să avem o casă de vacanţă şi un job care să îţi permită un program flexibil, şi să poţi merge să stai la răcoare..mai faci o plimbare, o baie în piscină..un suc rece..ce bine sună

Visez frumos, nu-i aşa?

2 comentarii:

  1. :)Ah!Cine nu viseaza la un astfel de job+o casuta de vacanta? Numai ca ...fiecare cu norocul lui.:)
    Cimentul si betoanele amplifica starea de canicula.Dar,verile mi se par tot mai calduroase si insuportabile de la an la an.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar sunt mai insuportabile, mai ales daca locuiesti la un etaj superior..te cam arzi si la propriu si la figurat. Tu esti norocoasa, ca temperaturile pe acolo nu-s ca-n Bucuresti..abia astept sa vina concediul :)

    RăspundețiȘtergere