Pagini

miercuri, 10 iunie 2009

Vin restantele pentru unii

S-a terminat sesiunea, nu este decât o săptămână până începe sesiunea de restanţe..singura de altfel, în facultate mai era una şi de reexaminare..acum a dispărut, tre să fie luate 9 examene din 10 ca să se poata trece în anul următor..altfel eşti bun de plată.

Şi uite aşa se încing spiritele, şi postează pe grupul de yahoo creat special pentru probleme legate de inconfundabilul ASE:

"Am o mare rugaminte la voi, eu am lipsit la primul examen, cel de stabilitate
finanicara, iar acum nu reusesc sa fac rost de suportul de curs care a fost pe
net. Va rog mult daca il aveti cumva salvat sa il incarcati pe grup cat de
curand se poate. "


  • "Are cineva problemele rezolvate de profa la finante corpotative si grilele la strategii si tehnici bancare?stiu ca au circulat...cel putin asa am vazut la examen
    daca vrea cineva sa ma ajute si nu le are scanate..poate sa imi dea un mail pe anna_cib@yahoo. com cu nr de tel si il contactez eu "
Acum la sfârşit ne agităm..ne trebuiesc cursuri, suporturi de curs, dar partea proastă este că ultimul examen a fost ieri..ori până se afişează rezultatele, trec ceva săptămâni..iar luni, pe 15 iunie încep restanţele..ce facem? Mai pierdem vremea citind materia de la ultimul examen sau poate am trecut? Cine ştie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu