Pagini

luni, 1 iunie 2009

Gradina Botanica "Dimitrie Brandza"

Nu mare a fost uimirea cand am vazut in ce hal arata Gradina noastra botanica din Bucuresti. Ma asteptam la cu totul altceva..insa cele vazute erau mult prea jalnice.

Fiind duminica, numarul persoanelor in Gradina Botanica aflate la plimbare era destul de mare. Insa de fapt, nu poti spune ca ai fost la Gradina Botanica..poti spune ca ai fost intr-un parc (cu toate ca si ala e mai ingrijit) sau chiar la padure...diferenta fiind facuta doar de plata biletului la intrare. In rest..ce sa vezi, cativa trandafiri la gramada..nu erau diferentiati in niciun fel, nici denumirea acestora neexistand...alte flori, mai putine..buruieni cat cuprinde peste tot..sere aflate intr-o stare mai mult decat deplorabila, care normal..erau inchise.


Apoi, lacurile aflate acolo..unde existau rate salbatice si foarte multi pestisori inauntru, erau mult prea murdare..nu ai fi avut ce sa privesti care sa te incante.

Am vizitat si Gradina Botanica din Iasi ( in vara anului trecut), pai acolo era total opus fata de la noi..erau trandafirii pusi paralel in linii..scriau la fiecare ce specie reprezinta, chiar daca erau multe la numar..existau diverse plante, cactusi..de toate pentru toti..pe scurt..superb.


Imi pare rau ca la noi nu poate sa existe nimic intr-o stare okay, sa se faca ceva cu banii care ii platim pe biletele alea amarate (e mica suma, 5 RON pentru adulti, dar se aduna..ca persoane interesate sa mearga acolo am vazut ca exista).


Ati vazut alte gradini care v-au placut?

2 comentarii:

  1. Eu ador plantele, iubesc florile si chiar vroiam sa merg in vizita, dar ma las pagubasa daca sa mai confirmat inca odata ca este jalnic la Gradina Botanica, pacat...dar asta este Romania.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai din pacate nici mie nu mi-a placut ce am vazut..d-aia am si mers, sa admir florile superbe care ma asteptam sa le gasesc..insa, realitatea a fost alta din pacate

    RăspundețiȘtergere