Pagini

luni, 1 iunie 2009

Slabitul sanatos

Multe fete/femei sunt obsedate de felul in care arata, de faptul ca s-au ingrasat si incearca tot felul de diete de la cunoscuti, de prin auzite pentru a reusi sa slabeasca.

Uneori acestea chiar dau gres, mai ales atunci cand se merge pe infometare si apoi dai buzna in mancare, pentru ca esti om si la un moment dat nu mai rezisti tentatiei..te abtii, dar cat ca toate au o limita.

Totul se poate face okay, astfel incat sa nu te imbolnavesti, insa iti trebuie rabdare si foarte multa vointa.
Vorbesc din proprie experienta, am trecut printr-o situatie mai putin placuta, moment in care am realizat ca trebuie sa iau ceva masuri si asa am facut..eram mult prea hotarata ca sa ma poata opri cineva. Plus de asta, imi era usor pentru ca aveam exemplul uneia dintre colege care este supraponderala si care a apelat la serviciile unui doctor nutritionist, Ligia Alexandrescu.
Am vazut acolo care este stilul de alimentatie, mai exact..3 mese principale aproximativ la ore programate si 2 gustari intre mese. Regimul care i-a fost ei prescris a fost acela de a consuma timp de 2 saptamani, in fiecare zi, acelasi meniu care avea in jur de 1400 calorii zilnic.

Asa am facut si eu,aproximativ ca nu tineam cont de numarul caloriilor, am mancat dimineata cand m-am trezit din toate..tot ce nu aveam voie sa mananc in cursul zilei (dar daca era vreo ocazie,doar gustam..nu eram chiar atat de exagerata), la pranz..adica in jur de ora 1 mancam orice imi aduceam de acasa, dar nu mezeluri sau produse din comert, iar seara ..acum nu pot sa va spun o ora, pentru ca depindea..daca aveam cursuri si plecam de la job in jur de 5 jumate, mancam la 5, (si de multe ori mi se facea pofta de ce gaseam pe acasa cand ajungeam si luam cateva inghitituri pentru a-mi trece pofta si mai tarziu)..daca nu plecam nicaieri, mancam in jur de 6. In felul asta am slabit 7 kilograme..pe care incerc sa le tin deoparte in continuare.

Concluzia mea este ca daca esti motivat si hotarat 100% este imposibil sa nu reusesti sa dai jos, dar fara sa ai probleme de sanatate..totul tine de tine atunci cand ai vointa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu