Pagini

duminică, 7 aprilie 2013

Inca o data la White Sensation

Aseara am luat parte la evenimentul desfasurat la Romexpo, White Sensation, la care am luat parte si anul trecut. Va intrebati daca mi-a placut? Pai nu stiu nici eu ce sa spun, rau nu a fost ... dar sigur a fost mai tare anul trecut. Mi-a placut mult mai mult, si m-am simtit mai bine la editia anterioara.

Anul acesta totul a fost organizat la nivel mai jos, efectele de lumini, momentele dintre schimbarea dj-ilor erau   foarte scurte si nu aveau nimic special, fata de anul trecut cand ramaneam uimita de fiecare data. Insa astea nu ar fi fost nimic, daca nu as fi simtit permanent o senzatie de frig. La un moment dat aveam impresia ca e mai frig acolo decat afara, ce imi crea o stare de nervi maxima. Incercam sa gasesc in permanenta un alt loc, in multime, sa nu mai simt cu o intensitate atat de mare, frigul ce-mi venea pe la spate.

La un moment dat, eram cu ochii pe ceas, imi doream sa treaca timpul mai repede ... voiam la caldura, voiam un loc unde sa pot calca pe o zona normala, si nu plina de recipiente, sticle ce se rostogoleau si cand iti era lumea mai draga, simteai ca se loveste ceva de piciorul tau.

Cred ca si numarul persoanelor prezenta a fost mai redus, si pe buna dreptate ... din punctul meu de vedere, nu e justificat pretul foarte ridicat al biletelor pentru ceea ce au oferit efectiv.

Ma intreb daca si in celelalte tari in care se organizeaza, este la fel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu