Pagini

sâmbătă, 2 mai 2009

Academia de Studii Economice

Cand am terminat liceul si m-am inscris in ASE, credeam ca aici lucrurile merg struna (naiva..stiu )..asteptarile mele erau la un nivel foarte ridicat. Pe parcurs am inceput sa vad cum mi se fac avansuri din partea unui profesor (in anul I fiind ), si cum iti pierzi noptile din cauza pretentiilor absurde si imposibil de atins ale unor lectori (conducatori ai seminariilor, care se cred suuper profesori).
Acum la masterat, vin profesori cu mari functii..unii chiar sunt tari si ai ce invata de la ei, dar si sunt si unii praf..care ocupa functii de conducere prin BNR si nu stiu decat sa citeasca dupa slide-uri (in cazul in care s-a stricat videoproiectorul..s-a terminat totul ). Asta nu ar conta, daca ai stii ca te ajuta cu ceva ceea ce faci acolo..de fapt, asa numitii profesori se fac ca ne spun doua lulele..vin la examen cu super cerinte, auzi de unele chestii pentru prima oara atunci (chiar daca ai mers la cursuri sau ai incercat sa inveti ceva)..te pica la greu sau in cel mai bun caz notele sunt doar de trecere..si uite asa..numai de bine de ASE..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu