Pagini

marți, 19 mai 2009

Interviu cu Dumnezeu de Octavian Paler


Tot circula un mail cu titlul " Interviu cu Dumnezeu de Octavian Paler", care cred ca nu isi mai termina traseul :) gasiti continutul acestuia mai jos.

"-Ai vrea sa-mi iei un interviu, deci..zise Dumnezeu.
- Daca ai timp..i-am raspuns, Dumnezeu a zambit.
- Timpul meu este eternitatea..Ce intrebari ai vrea sa-mi pui?
- Ce te surprinde cel mai mult la oameni?
Dumnezeu mi-a raspuns:

Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca..., iar apoi tanjesc sa fie copii; ca isi pierd sanatatea pentru a face bani..iar apoi isi pierd banii pentru a-si recapata sanatatea.

- Faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul, iar astfel nu traiesc nici prezentul, nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait

Dumnezeu mi-a luat mana si am stat tacuti un timp
Apoi am intrebat:
- Ca parinte, care ar fi cateva din lectiile de viata pe care ai dori sa le invete copiii tai?
- Sa invete ca dureaza doar cateva secunde sa deschida rani profunde in inima celor pe care ii iubesc si ca dureaza mai multi ani pentru acestea sa se vindece
- Sa invete ca un om bogat nu este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai putin
- Sa invete ca exista oameni care ii iubesc, dar pur si simplu, inca nu stiu sa-si exprime sentimentele
- Sa invete ca doi oameni se pot uita la acelasi lucru si ca pot sa-l vada in mod diferit
- Sa invete ca nu este suficient sa-i ierte pe ceilalti, si ca de asemenea, trebuie sa se ierte si ei insisi,
Multumesc pentru timpul acordat..., am zis umil.
Ar mai fi ceva ce ai dori ca oamenii sa stie?
Dumnezeu m-a privit zambind si a spus:
- Doar faptul ca sunt aici, intotdeauna."

Ce parere aveti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu