Pagini

duminică, 17 mai 2009

Noaptea muzeelor lasa de dorit

Am incercat sa iau si eu parte la acest eveniment...insa cu prea mult efort, efectul a fost 0. Nu degeaba se zice ca Romania e tara mochistilor, cand e ceva gratis..hop navala. Asa si asta seara/noapte ... o gramada de lume..ore de stat la coada (pentru cei care chiar nu aveau alta treaba)...lipsa locuri de parcare. Pe scurt..o nebuneala.

Am reusit sa intru doar la Muzeul Tehnic Dimitrie Leonida, unde toate cele expuse erau cu 3 kg de praf, neingrijite, etc....dar biletul pentru adulti, costa 3 RON intr-o zi normala de vizitat. (pret justificat).

Am mai avut doua incercari, la Muzeul de Arta Contemporana si Muzeul Militar..dar era mult prea multa agitatie, asa ca am renuntat.

Traiasca tara noastra draga !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu