Pagini

marți, 30 iunie 2009

Autobuze etajate pe litoral


Regia Autonomă de Transport în Comun (RATC) Constanţa va repune în circulaţie începând de mâine, 1 iulie, traseul autobuzelor etajate prin staţiunile de pe litoral. Plecarea autobuzelor se va face din Gara Constanţa, zilnic între orele 11.00 şi 13.45 pe traseul Eforie Nord, Techirghiol, Eforie Sud, Costineşti, Neptun, Jupiter, Saturn, Venus, Mangalia. Plecarea din Mangalia spre Constanţa se va face la orele 13.30 şi 15.15.

Costul unui bilet pe ruta Constanţa-Mangalia şi Mangalia-Constanţa este de opt lei, iar unul dus-întors 12 lei. Preţul unui bilet între două stații de pe traseu va fi cinci lei.
Sursa: Adevarul

O initiativa destul de buna dupa parerea mea, chiar mi-ar placea sa fac o plimbare de acest gen, acum depinde si la ce interval orar va circula si cum o sa fie concret. Ca daca este unul pe zi, si ala la ora 7 dimineata..te lipsesti, ca eu cel putin la ora aia dorm cu siguranta.Ati mers cu un autobuz de acest gen?

4 comentarii:

  1. Autobuzele acestea erau puse pe traseu si saptamana trecuta cand am aterizat eu prin Constanta. Ce-i drept, tariful era 3 lei, deci nu cred ca mergeau pe traseul de acum. E foarte fain cu ele. Era sa fiu decapitata de crengile din Constanta acum 2 ani cand am mers prima oara cu un astfel de autobuz.

    E foarte fain sus. Partea proasta e ca poti face insolatie asa de usor... Soare puternic, briza plus viteza autobuzului sunt ingredientele unui cocktail incendiar:))


    Per ansamblu, e foarte fain sa mergi cu astfel de autobuze. Merita toti banii:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru impresii Shrekutza, eu chiar nu am mers niciodata..poate ajung vara asta..acum am o idee cum este de fapt. Multumesc! O zi frumosa iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi tare sa tina mai departe de Mangalia pana in Vama Veche..dar cred ca ar fi prea putine locuri sau autobuze :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai mai bine stau autobuzele alea in parcul RATB, decat sa circule si sa aduca venituri. Sunt prea obosite..trebuiesc lasate la odihna :)

    RăspundețiȘtergere