Pagini

marți, 30 iunie 2009

Cum sa fie bine?

Stim cu totii ca este greu sa lucrezi cu publicul, sunt foarte multe persoane dificile cu care nu te poti intelege.

Daca nu esti tu o fire tare, e greu sa ai un job de "front office"..e greu sa faci fata unei zile de munca unde te intalnesti cu tanti Vasilica si nenea Gigel, care nu inteleg mesajul pe care tu vrei sa il comunici si tu insisti, iar ei se enerveaza..se crizeaza, si iti zic de toate cele.
Multi probabil fug de partea ei, de lucrul cu publicul, cel putin eu fac parte din categoria aceasta.

De asemenea, exista si o alta varianta..aceea ca tu sa fi pus in fata unei situatii de a fi contactat pentru a furniza anumite informatii, in general pentru unele cercetari ce se intentioneaza sa se efectueze.
Cum este urat atunci cand si tu la randul tau, ai de-a face cu oameni rai si stim cat de neplacut este, incerci (daca te intereseaza asta) sa ajuti pe cat poti astfel incat sa fie bine. Dar daca esti suparat si te suna o tanti care saraca d-abia vorbeste, si iti da de inteles ca ii lene sa deschida gura (ca sa nu o cataloghez altfel), cat de multa rabdare sa ai ca sa ii raspunzi frumos?

Asa am patit mai devreme, am fost sunata de catre o individa pentru a-i da informatii legate de telefonie..ii spun ca nu ne intereseaza, si ea imi zice..pai nu vreau sa va vand telefoane, ei si ce? Daca am zis ca nu suntem interesati, nu am zis totul..era nevoie de alte informatii? Am incercat totusi sa ii vorbesc okay, insa dupa voce iti dadeai seama ca sta cam greu "la unele aspecte" si suparata fiind, nu aveam asa multa rabdare..deci cred ca nu am reusit sa fiu prea draguta.

Cum sa faci sa fie bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu