Pagini

miercuri, 10 iunie 2009

Gardenia

Vă place această floare?

Am primit-o în luna aprilie, cu o singură floare care mirosea incredibil de frumos ( nu am avut niciodata o floare de ghiveci care să aibă miros aşa parfumat..dacă ştiţi cum este " Mâna Maicii Domnului", aşa are si Gardenia parfumul). Citind pe net câte ceva despre ea, am văzut că este pretenţioasă..nu se acomodează repede după ce i-ai schimbat locul, bobocii existenţi la momentul cumpărării vor cădea..îmi părea chiar rău.
Aşa că am reacţionat în consecinţă şi am avut foarte mare grijă de ea..i-am menţinut pământul în permanenţă umed, i-am şters frunzele cu apă fiartă şi răcită, i-am bus un bol cu apă lângă pentru a avea umiditate..de toate..iar acum bucuria este nespus de mare când văd câţi boboci s-au deschis, şi câţi mai are. A meritat efortul depus.

2 comentarii:

  1. Ah, daca stiam! Am avut si eu o gardenie gata sa infloreasca. A murit de vreo saptamana. Mor de ciuda ca nu am stiut cum sa o ingrijesc! :(((

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau Ina :( Si mie imi era teama, de aceea i-am acordat cea mai mare atentie posibila..nu stiu daca am avut grija vreodata de o floare ca de asta..e chiar pretentioasa..trebuie udata doar cu apa fiarta si racita (apa plata nu-i face bine), am uitat sa precizez asta

    RăspundețiȘtergere