Pagini

miercuri, 17 iunie 2009

Primar Liviu Negoita

Mai ştiţi pe cine aţi votat la ultimele alegeri, facând excepţie cele pentru europarlamentare? Eu nu mai ştiu, spre ruşinea mea nu îmi mai amintesc persoanele care au candidat pentru primăria sectorului în care domiciliez. Dar cu siguranţă, numele de Liviu Negoiţă nu-mi spunea nimic..şi la câtă politică ştiu..vă daţi seama.

Cert este că omul face treaba, se chinuie acolo şi se vede ceva. A promis spaţii verzi şi locuri de joacă pentru copii, şi într-adevăr a făcut exact ce a promis. Mai mult, a ridicat garajele amplasate aiurea pentru a crea locuri de parcare...tare, nu? Era mai tare dacă se putea obţine un loc, două, maxim pe familie..ca să poată obţine mai multe persoane un loc unde să-şi parcheze maşina..dar nu mai contează că unii au câte 4-5 locuri (că au maşini personale multe şi maşini de serviciu).

Făcând abstracţie de acest aspect, astă seară am auzit un zgomot foarte ciudat pe afară şi m-am cam speriat, nu ştiam ce se aude..şi când ies pe geam..surpriză, era o maşină cu un dispozitiv ce arunca subtanţă pentru uciderea ţânţarilor. Oricum nu am văzut niciunul anul asta, dar măcar ştiu că există şanse mici să apară...se luptă împotriva lor.

Aşa că..respect pentru domnul primar..îl votăm dacă mai candidează.

Sunteţi mulţumiţi de primarul vostru? A făcut ceva şi pentru zona care o administrează, sau doar în interes propriu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu