Pagini

miercuri, 10 iunie 2009

Vanzatorii de la chioscurile de ziare

Sunt şi ei corecţi?

Până la începutul lunii iunie, cărţile de la Jurnalul şi Adevărul mi le achiziţiona tatăl meu..de la 1 iunie mi le cumpăr singură, aşa că săptămâna trecută mi-am cumpărat "Delirul" de Marin Preda..moment în care nu am primit decât cartea. Am stat pe moment şi m-am gândit..mi s-a părut ciudat, cartea apare împreună cu ziarul, eu aşa ştiam..dar nu mi s-a dat decât cartea..asta e, doar nu era să mă cert cu femeia de la chioşc de ce nu-mi dă ziar..vorba aia poate fi citit online, dar aşa de principiu mă deranja ideea.

Azi merg să iau "Nuntă în cer" de Mircea Eliade, dar nu mă gândeam la ziar..mă interesa cartea în special şi când..surpriză..scoate un teanc cu ziare, îmi dă Jurnalul şi bonus Scânteia..nu ştiu dacă apare cu ziarul, sau care e de fapt treaba cu el, ca nu am avut curiozitatea şi timpul necesar să-l răsfoiesc..dar mi s-a părut ciudat..săptămâna trecută, aceeaşi vânzătoare mi-a dat doar cartea, iar azi îmi dă două ziare.

Ştiu ca aşa se întâmplă şi cu cărţile de la Adevărul, se dau fără ziar..nu am păţit-o, e drept..dar asta pentru că mi le cumpără cineva. Dar oare e chiar corect? E chiar okay să se dea cărţile pe sub mână..să-ţi dea ziarul sau vreun supliment pentru care plăteşti, doar dacă vor ei, vânzătorii?

2 comentarii:

  1. Am si eu un nene care imi tine cartile. Din pacate, le iau pe sub mana, nenea ma cunoaste, sunt client fidel. Foarte multa lume le cumpara, se epuizeaza rapid, asa ca a trebuit sa-mi fac "o relatie". Eu nu cer ziarul, chiar i-am spus lui nenea sa nu mi-l dea. Observatia ta este corecta, nu e normal sa nu iti dea ziarul impreuna cu cartea.

    RăspundețiȘtergere
  2. E normal sa se intample multe, dar cred ca nu pe la noi :)

    RăspundețiȘtergere