Pagini

vineri, 3 iulie 2009

Cumparaturi noaptea la Real

Sa nu faceti greseala pe care am facut-o eu. Sa nu mergeti in ziua de vineri seara in Real Vitan la cumparaturi, daca vreti sa nu aveti parte de aglomeratie.

Am avut proasta inspiratie de a alege varianta asta, dar ..nevoia te indeamna, ca altfel as fi stat foarte frumos acasa. Si ca mine au mai fost si altii, multi la numar. Nu am avut parte de asa aglomeratie de la cumparaturile dinaintea sarbatorilor, chiar imi era dor sa vad cozi la case..sa vad multa lume care sta aiurea in drum la "cascat gura" si nu ai pe unde trece.

Si normal, dupa ce numarul clientilor este mare si cantitatea si calitatea produselor existente, mai ales la fructe, scade drastic. Am vrut sa iau niste mere, aratau intr-un hal fara de hal..rosiile erau de doua categorii, aduse din Turcia si din Romania cica. Ce mi-a facut cu ochiul au fost pepenii, fie ei galbeni sau verzi, dar unii erau din Ungaria, altii erau din Turcia..asa ca am renuntat. Fug de produsele aduse din import, din considerentul ca majoritatea sunt coapte fortat, sunt injectate cu tot felul de substante pe drum pentru a rezista si a arata frumos, nicidecum nu sunt sanatoase ca ceva cules din gradina.

Concluzia este ca a doua oara, nu mai ma duc vinerea seara/noaptea in Real..le aman pe alta zi, ca e mult mai bine. Faci altfel cumparaturile cand ai pe unde trece si nu astepti la casa ceva vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu