Pagini

joi, 30 iulie 2009

Mancarea pe litoral

Citeam aici cum este sa gasesti viermi, atunci cand alegi sa te asezi la masa unui restaurant pentru a manca ceva si a-ti potoli foamea, si mi-am amintit ca si eu am patit lucruri neplacute in ceea ce priveste mancarea.

Adevarul este ca ma asteptam, pentru asta m-am asigurat ca am frigider in camera si mi-am cumparat din Bucuresti una alta pentru a manca macar dimineata ceva "sanatos".
A fost foarte buna ideea pentru ca daca ar fi trebuit sa mananc toate zilele numai ce as fi gasit in statiunile de pe litoralul nostru, era jale.
Pe scurt, situatia sta cam asa:
  • la restaurante: farfurii murdare pe care sticleste grasimea si se regasteste mancarea uscata (este scumpa apa) de la alti curajosi de a incerca sa-si potoleasca foamea; mancarea foarte proasta..in loc de ciorba, vei fi servit cu "zeama lunga", adica apa cu cateceva prin interior, etc.
  • pe plaja: vin tot felul de vanzatori ambulanti cu "gogosi infuriate" si pline de praf din punctul meu de vedere, pentru ca este vantul care ridica nisipul in sus..iar pe acele gogosi nu le ocoleste, de asemenea porumb fiert aflat in asemenea situatie, etc.

Asa ca..aveti grija ce si unde mancati daca alegeti sa mergeti pe litoralul romanesc

2 comentarii:

  1. Slava Domnului ca te-ai intors intreaga,sanatoasa!! Nu e de gluma cu asa ceva,poti face niste toxiinfectii alimentare instant!
    Totul e scump chiar daca arata prost si trebuie sa mananci ceva de foame...Nici nu mai stii ce sa faci,prea multe variante nu ai.

    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate asa este draga mea, nu avem multe variante..chiar daca alegi restaurante ale caror preturi nu sunt foarte mari, sau le alegi pe acelea cu preturi nejustificabile, situatia este aceeasi.
    Cel mai sigur este sa-ti pregatesti singur mancarea, un gratar ceva..insa de multe ori e greu, mergi acolo sa te odihnesti..de gatit, gatesti acasa

    RăspundețiȘtergere