Pagini

miercuri, 22 iulie 2009

Ne-a luat mama trotuar

Ne permitem sa ocupam intregul trotuar, daca suntem un grup format din mai multe persoane..stam unul langa altu si mergem impreuna la plimbare. Nu ne intereseaza daca mai vor sa treaca si altii pe langa noi, ca noua ne-a luat mama trotuar si mergem singuri pe acolo, ne permitem.

Asta am intalnit frecvent prin Romana, nu ai pe unde sa treci..nimeni nu se simte sa iti faca loc, daca vrei sa depasesti..ei merg in linie si isi vad linistiti de drum.
Ce poti sa le ceri, sunt doar niste adolescenti, nu?

3 comentarii:

  1. Am cam avea ce sa le cerem dar...nu dau 2 bani pe bunul simt,asa ca am avea pretentii "exagerate",nu credeti?!

    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu dau doi bani, si nici nu te baga nimeni in seama..fii convinsa draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda...eu nu stiu ce sa mai zic de adolescentii astia...sunt si eu unul dintre ei, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma port ridicol, cu tendinte penibile, sa fiu extremist, sa arat cat de cool, trendy, etc sunt, sa arat ca am o gasca sau ce mai au ei pe acolo...o dau din extrema in extrema tot mai multi tineri si se trzesc la un moment dat ca nu stiu cine sunt si isi iau zilele, simtind ca viata nu are rost...pai nu ar fi mai bine sa te gandesti cine esti inainte sa faci niste lucruri ?

    RăspundețiȘtergere