Pagini

sâmbătă, 25 iulie 2009

O tentativa de net wireless..salutari de la mare

Asa cum va spuneam cica as avea net in camera, s-a adeverit..am o tentativa de internet wireless, spun o tentativa ca nu prea se prinde decat la etajul 1 si cam face figuri.

Acum sunt franta de oboseala..nu am facut mare lucru, decat am mers un pic la plaja unde am descoperit "frumusetea" femeilor cu sanii goi expusi la vedere..a oamenilor care isi lasa mizeriile pe plaja si apa calda in care puteai face baie, cam atat momentan.

Va doresc un weekend cat mai racoros, sa va distrati, odihniti si sa aveti grija de voi!

5 comentarii:

  1. Salutareeeee,iubita!!! Mi-era asa un dooor !! Ce ma bucur ca esti bine pe-acolo si ca nici vremea nu face figuri !!!!!!!!! De maine se schimba treaba,cel putin asa zic pe la meteo !! Ce-o fi o fi,important e sa mai schimbi peisajul,nu? Cat stai ?
    Ai grija de tine,multa,multa si-ti urez ca seninul de-afara sa se prelungeasca pana-n sufletul tau !!
    Pupici din toata inima pt draga mea,draga !!!

    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit la mare ... Anne! Sper sa te bucuri de vreme frumoasa desi azi noapte a plouat, tunat si fulgerat (nu conteaza ordinea)! Eu ador ploaia ... dar tu sper sa prinzi zile insorite!
    P.S. Si la mine ... Net-ul, in timpul zilei, merge ca melcul. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc gabrielle, din pacate din cauza vremii de duminica am ales sa plec mai devreme. Asta e..poate alta data :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eram si eu pe-aici !!!!

    Pupici mai vizibili!!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuza-ma draga mea :(, nu stiu de ce nu s-a postat raspunsul la commentul tau..nici nu am observat ca nu este.Iarta-ma te rog..o sa fiu mai atenta data viitoare

    RăspundețiȘtergere