Pagini

miercuri, 22 iulie 2009

Vesti bune pentru unii

După câteva zile în care parcă s-a mai putut respira, de mâine avem din nou parte de vreme caniculară. Administraţia Naţională de Meteorologie a emis astăzi o nouă avertizare meteo cod galben, valabilă de mâine (23 iulie), de la ora 14:00, până sâmbătă, la ora 18:00, în judeţele Satu Mare, Bihor, Arad, Timiş, Alba, Hunedoara, Caraş-Severin, Gorj, Mehedinţi, Dolj, Vâlcea, Sibiu, Argeş, Olt, Teleorman, Giurgiu, Dâmboviţa, Prahova, Ilfov, Călăraşi, Ialomiţa, Constanţa, Tulcea, Brăila, Buzău, Galaţi, Vrancea, Bacău, Vaslui, Iaşi, Botoşani, Neamţ şi Municipiul Bucureşti.

În intervalul menţionat, vremea va fi caniculară, iar indicele temperatură-umezeală (ITU) va depăşi pragul critic de 80 în cea mai mare parte a ţării.

Temperaturile maxime vor creşte de la o zi la alta, astfel încât vineri, 24 iulie, şi sâmbătă, 25 iulie, vor depăşi 38 de grade Celsius în Câmpia Română.
Sursa: Jurnalul


Vesti bune pentru unii, pentru altii..mai putin bune. Pentru mine este perfect, temperaturile ridicate de maine si vineri, vor mai aduce cateva grade in plus la temperatura apei marii.
Astfel, poate am vreo sansa sa fac si eu vreo balaceala in apa..ca de inotat, alta data.

2 comentarii:

  1. Am resimtit canicula, chiar fiind cum s-ar spune pe munte...se pare ca foarte mare diferenta nu prea mai exista intre formele de relief cand incalzirea globala isi spune cuvantul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am resimtit-o din plin acasa, la "cocotata" :) Bine ca s-a mai racorit acum

    RăspundețiȘtergere