Pagini

luni, 20 iulie 2009

Water Park


Caldura de sambata si teama de a nu muri iar de cald, a constituit unul dintre motivele pentru care am ales sa petrec ziua de duminica la Water Park.

La ora 11 cand am ajuns era o parte din parcare (care este cu taxa evident) deja plina, iar la casa de bilete..coada. Imi era un pic teama ca va incepe sa ploua, pe cer fiind ceva nori, dar am zis ca asta e..mergem la risc. Intr-adevar nu a plouat, au fost foarte putine picaturi de apa...asa cate o picatura, doua la ceva vreme, care credeam ca o sa fie inceputul ploii asteptate..dar din fericire nu a fost asa.

Prin Water Park era okay, sa stai pe sezlong sau sa te plimbi cu colacul prin apa. Asta era cea mai sigura variante de a nu fi afectat in nicio forma. Daca alegeai sa folosesti toboganele, kamikaze-le situatia se schimba pentru ca acestea erau foarte prost facute, si te loveai la incheieturile de la maini, picioare, te zgariai pe coloana, sau chiar iti agatai costumul de baie/slip-ul acolo. Ce va spun nu este nimic ipotetic, chiar s-au intamplat concret..s-a agatat (rupt o mica parte) slip-ul, s-au produs lovituri pe la calcaie, picioare, etc.

In rest mult tineret, multi oameni "de culoare" cu kilograme de aur la gat si la maini, cu greutate ce depaseste lejer 100 si ceva de kilograme, pentru ca cei "mici" (si nu ma refer la greutate, ci la cei care nu ai o situatia materiala foarte buna) nu cred ca-si permit sa plateasca 50 RON intrarea, sa dea o gramada de bani pe mancare si apoi nu au cu ce sa iasa in evidenta, pentru ca tiganii trebuie sa fie cei superiori si sa-si laude realizarile.

A fost o duminica placuta cu ceva urme lasate, dar speram sa treaca pana vineri cand ne vom indrepta spre mare.


3 comentarii:

  1. Buna dimineata,iubita! Tot mai bine e la mare,asa-i? Alta "perspectiva"! Valuri,briza,nisip fin(cat o fi!),altceva....!
    Sa ai o saptamana asa cum ti-o doresti si...drum bun spre mare!!!
    Mai e putin pana atunci!!

    Pupici cu mare,mare drag!!
    L'automne

    PS.Ti-am scris despre ceva la Google Health,ai vazut? Ce ma sfatuiesti,ce pot face?! Mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine macar ca ati scapat de caldura, asta era si obiectivul.

    Ma gandesc eu asa... coloratii aia cred ca nici nu intra in apa, de frica sa nu ii traga lanturile la fund. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata draga mea L'automne , intr-adevar e mai bine la mare..sau cel putin asta cred, pana voi ajunge acolo sa vad cu ce minunatii ma mai confrunt. Sper sa nu dau de manele, mancare proasta si conditii urate :) Dar vedem, daca am net pe acolo..va comunic cum e treaba

    Referitor la ce mi-ai zis pe la Google Health, o sa revin cu un raspuns, okay? pupici multi!

    Leo stateau burtosii in apa, ca nu era asa mare..nu aveau nicio sansa sa pateasca ceva :), iar apoi trebuiau sa se racoreasca si la soare era mai greu..apa era baza.

    RăspundețiȘtergere