Pagini

joi, 23 iulie 2009

"World of Warcraft" la cinema

Sam Raimi, regizor al seriei "Spider-Man", va adapta pentru marele ecran jocul video de succes "World of Warcraft", după ce se vor incheia filmările la "Spider-Man 4", la începutul lui 2010.

Filmul va fi coprodus de Legendary Pictures, Blizzard Entertaiment şi studioul Warner, care i-a încredinţat proiectul lui Charles Roven, producătorul ultimului Batman, "The Dark Knight".


"World of Warcraft" retrasează conflictul epic dintre Alianţă, constituită din oameni, pitici, gnomi sau elfi, şi Hoarda, reprezentată de orci, troli sau zombi.


Deşi jocul a fost creat în 1994, nu a încetat să cucerească noi clienţi fideli. Ultima ediţie, "Wrath of the Lich King", s-a vândut în peste 2,8 milioane de exemplare în ziua lansării, relatează Agerpres.

Sursa: Adevarul

6 comentarii:

  1. au destul material sa faca un film bun..sper sa iasa ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa iasa Lilu :) Il asteptam sa vedem cum e treaba

    RăspundețiȘtergere
  3. Obisnuiam sa joc si eu Warcraft pana acum un timp, chiar puteam sa zic ca ma fascina game-ul...de vreun an incoace mai greu cu jocurile:D...nu stiu ce am patit de nu mai imi place sa ma joc cum ma jucam odata:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai acum probabil faci altceva care-ti capteaza atentia :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarul e ca parca imi place sa nu mai imi pierd timpul...nu zice nimeni, e frumos sa te mai joci asa cateodata, dar parca e mult mai util sa faci ceva prin care sa nu iti pierzi timpul...spre exemplu eu sunt bucuros ca m-am trezit acum vreo jumatate de an ca simteam nevoia sa imi exprim gandurile si ideile...si astfel a luat nastere blogul meu...ulterior mi-am dat seama ca am multe de invatat lecturand si alte bloguri care merita atentia mea:)

    RăspundețiȘtergere