Pagini

joi, 6 august 2009

Calatorie cu metroul

Imi era dor sa mai merg dimineata cu metroul, atunci cand alaturi de mine calatoresc foarte multi oameni si nu exista niciun pic de aer pe care sa-l poti respira.

In mod normal ar trebui sa merg cu doua metrouri, ar trebui sa schimb la Unirii pentru a ajunge la destinatie, dar din cauza aglomeratiei prefer sa merg pe jos pana la Tineretului si sa iau metroul de acolo fara sa mai fie nevoie sa schimb. Insa inainte faceam asta nu la orele de varf, ore la care oamenii trebuie sa ajunga sau sa vina de la munca, si totul era okay..dar azi a trebuit sa plec mai devreme de acasa si chiar daca am luat metroul de la Tineretului, am simtit ca nu mai ajung..era foarte foarte multa caldura, multi oameni care transpirasera si nu venea niciun pic de aer, nici macar cand oprea in statie.

Ma uitam in jurul meu, lumea nu schita niciun gest..s-au obisnuit cu aceste conditii de a calatori, nevoia te invata sa accepti si ceea ce nu iti place, e normal. Si eu m-as obisnui, cum am mai facut-o in trecut, dar totusi..e asa de bine sa nu mergi in aglomeratie, mai ales dimineata cand esti obosit..poate fara chef sa faci ceva si totusi cu atat de multa lume pe langa tine, ca nu te poti misca.

Ceea ce mi-a placut a fost faptul ca vedeam pe scaun majoritatea oamenilor, adica femeilor, citind carti de la Adevarul, Jurnalul sau orice alta carte.

Trece timpul mai repede asa si nu ai timp sa te gandesti cat e de neplacuta calatoria in aglomeratie,nu?

Un comentariu:

  1. Mi-a placut la nebunie metroul cat am mers cu el. As mai face-o si acum. Ingredientul pricipal era muzica din urechile mele. Era frumos sa urmaresc toti oamenii aceia pe fond de Loreena.

    RăspundețiȘtergere