Pagini

duminică, 30 august 2009

Cerbul de Aur

Festivalul Cerbul de Aur 2009, care se desfăşoară în perioada 2-7 septembrie, va fi difuzat integral pe TVR 1, TVR HD, pentru prima dată în format High Definition şi pe TVR Internaţional.

Ediţia 2009 a Festivalului şi Concursului Internaţional Cerbul de Aur va reuni 25 de concurenţi din 18 ţări. Vedetele internaţionale invitate la Braşov sunt Hot Chocolate, Steve Vai şi Tiziano Ferro. Pe scena Cerbului de Aur vor mai susţine recitaluri trupe şi artişti român, printre care Sistem, Direcţia 5, Vama, Holograf şi Loredana.

Sursa: Evenimentul zilei
Când eram mai mică urmăream cu ai mei acest Festival, era frumos..unele melodii chiar meritau ascultate. Acum lucrurile s-au schimbat, nu mai am timpul necesar să urmăresc mare lucru..mă mulţumesc dacă apuc măcar un pic să văd/ascult.

Mă întreb dacă în general oamenii mai dau 2 bani pe astfel de festivaluri, dacă mai sunt urmărite. Atenţia multora este îndreptată asupra altor aspecte, alte evenimente sau lucruri care se întâmplă în vieţile fiecăruia, dar oare chiar nu merită manifestarea interesului asupra acestor evenimente ce au loc în ţara noastră?



5 comentarii:

  1. Eu cred ca lumea inca mai urmareste astfel de evenimente. Mai ales ca este unul cu traditie. Multi oameni nu isi permit sa mearga la concerte. Si atunci stau la TV si urmaresc Cerbul sau alte festivaluri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita...dar nu stiu cat pret se pune pe el, zic eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Skag ar fi bine sa fie asa

    Rapp si eu am dubii in ceea ce priveste aceasta "problema" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai exista Cerbul? Se mai tine in Piata Sfatului. Avea un farmec deosebit acolo. Am vazut Natalie Imbruglia acolo intr-o seara ploioasa de septembrie. Din pacate l-am ratat pe Joe Cocker.

    RăspundețiȘtergere
  5. da, tot in Piata Sfatului este..am fost si eu o singura data la Festival, in rest..p-acasa :)

    RăspundețiȘtergere