Pagini

duminică, 2 august 2009

Orhidee in ghiveci


Am primit acum o luna, o superba floare in ghiveci, este vorba de orhidee.

M-am bucurat nespus de mult cand am vazut cat este de frumoasa si ce multe floricele are, insa totul nu a durat mult. Am incercat sa citesc cateceva despre ea, pentru a face tot posibilul s-o ingrijesc corespunzator, si necunoscand particularitatile ei, acest lucru imi era mai greu. Dar se pare ca nu functioneaza in totalitate, floarea mea incepe sa-si piarda din aspectul acela frumos, se usuca din floricele si parca nu mai are aceeasi vitalitate.

Nu stiu ce sa ii fac, am zis ca voi merge la o farmacie fitosanitara sa intreb ce as putea sa-i cumpar si cum ar trebui s-o intretin corespunzator. Insa tot aman, ca nu am timp suficient, si imi pare tare rau.

Voi ati avut sau aveti aceasta floare in casa?

6 comentarii:

  1. Mama e pasionata de flori...p sa o intreb si te anunt;)

    RăspundețiȘtergere
  2. http://orhidee.forumgratuit.ro/forum.htm

    e cel mai bun forum !

    RăspundețiȘtergere
  3. salut! Daca orhideea ta arata ca cea din foto este o Phanelopsis. Si eu am acasa vreo 4 Phanelopsis si, desi nu fac mari eforturi si nu sunt experta in gradinarit, le merge bine. S-ar putea sa le uzi prea mult, si atunci radacinile lor putrezesc si implicit floarea moare. Asa cum spunea "anonimul" de mai sus, acel forum este cel mai bun. Am si eu un cont pe el facut luna asta si am gasit acolo multe sfaturi si informatii referitoare la cresterea orhideelor Phanelopsis. Iti urez bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. revin cu o completare. orhideea se numeste Phalaenopsis nu cum am scris mai sus. :D Oricum iti urez sa te bucuri de ea

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc Anonim, acum iau m-ai dat niste frunze..dar flori nu mai are :(

    RăspundețiȘtergere