Pagini

duminică, 13 septembrie 2009

Cand ai ghinion...

Azi-noapte am petrecut, mai mult sau mai putin, alaturi de un fost coleg de generala care a fost ginerica. Cum la un moment dat ma cam luase somnul a trebuit sa ies afara..si cand..surpriza, tocmai avusese loc un accident, in care au fost ranite 2 persoane si 4 masini lovite.

Mi s-a cam stricat buna dispozitie cand am vazut ca unul dintre pasageri, care era de fapt si o persoana ranita..avea capul spart in urma impactului cu parbrizul, probabil nu a purtat centura, si alerga dupa soferul vinovat ca sa-l bata. Comportament specific romanilor, nu? Totul se rezolva prin bataie, cand de fapt fapta era consumata, soferul vinovat nu vazuse semnul de cedeaza si s-a lovit lateral cu o alta masina care vedea din partea dreapta, adica masina in care se afla si acel om care-si gasea rezolvarea in bataie.

Masina soferului vinovat nu a fost foarte rau afectata, insa masina care circula regulamentar a suferit ceva mai mult, i-a fost distrusa partea din fata in proportie foarte mare (cine stie ce mai exista intreg sub capota), i-au sarit si airbag-urile de la sofer si pasager, airbag care pe soferita a lovit-o in piept.

In urma impactului, una dintre masini a intrat intr-una parcata in fata unei benziarii, care aceasta a fost miscata si a daramat un stalp cu numele strazii ce a lovit inca o masina, deci in total 4 masini lovite in urma accidentului.

Ce inseamna sa ai ghinion, si sa nu incetinesti viteza in intersectii? Inseamna foarte mult, te poate costa scump..dar ce sa facem, sunt riscuri la care ne expunem cand urcam in masina, nu?

4 comentarii:

  1. Offf da !!!
    Si cind te gindesti ca multi dau spaga pt carnet ...
    Eu am carnet da nu mai conduc ...daca apare vreun
    animal ...eu sigur as face accident ...
    dar citi se auto cenzureaza ???

    RăspundețiȘtergere
  2. da Pansy, si chiar daca s-a marit foarte mult valoarea spagii..tot se da. Mie sincer pe zi ce trece mi se face mai teama, si ma hotarasem sa dau de carnet :D

    RăspundețiȘtergere