Pagini

sâmbătă, 19 septembrie 2009

Carte gratuita de la Adevarul - Michelangelo

Poate stiti de noua colectie de la Adevarul, Biblioteca de Arta, ce a avut primul volum gratuit in data de 16 septembrie. Acesta contine viata si opera lui Michelangelo si a fost distribuit atat cu ziarul Adevarul cat si cu Dilema Veche, urmatoarea zi. La chioscurile de ziare nu s-au gasit decat foarte de dimineata si au fost putine exemplare. Chiar vorbeam cu cineva vineri, cand mi-am luat cartea de la Financiarul si imi spunea ca nu a primit decat doua ziare de la Dilema Veche..deci, greu de gasit cartile care vin gratuit.

Daca totusi va intereseaza colectia si v-ar placea s-o aveti, vedeti ca mai exista in centrele comerciale..imi spunea cineva ca in Bucuresti ar mai fi in Carrefour Feeria, iar eu mi-am luat azi de la Diverta din Mall Vitan..asa cum v-ati dat seama, informatia e valabila doar pentru cei din Bucuresti, nu stiu sa va spun alte date referitoare la alte judete/localitati.



2 comentarii:

  1. Eu am noroc pentru ca doamna de la chioscul de ziare stie ca noi cumparam mai tot ce apare,bun de avut in biblioteca si ni le pastreaza...e adevarat ca am mai ratat unele carti,fiindca venisera foarte putine,insa pe asta am prins-o si chiar mi se pare o idee buna sa fie pe piata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. as dori sa retipariti din colectia pictori de arta volumul 2 Leonardo da Vinci. va multumesc

    RăspundețiȘtergere