Pagini

vineri, 18 septembrie 2009

Carte scrisa de Martha Bibescu

Am terminat de citit o carte frumoasa, citita la recomandarea unui suflet drag si bun si careia vreau sa-i multumesc.

Totul a inceput in urma vizitei facute lunile trecute la Palatul Mogosoaia, atunci am aflat de frumoasa si distinsa doamna Bibescu..atunci mi s-a starnit curiozitatea de a citi ceva din opera ei, si am reusit sa fac asta.

Mi-a placut tare mult stilul Marthei Bibescu, de a descrie lucrurile in profunzimea lor..de a relata povestile unor oameni necajiti si ajutorul si sprijinul pe care ea il oferea necontenit. D-ar mai exista asa oameni ce bine am duce-o.
Este frumos sa vezi modul de viata, obiceiurile si traditiile care existau la acel moment.

9 comentarii:

  1. M`ai facut curioasa. O sa o citesc si eu.
    O zii cat mai frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Andreea. O dupa-amiaza cat mai placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitarile mele,scumpa!
    Bravo!
    Eu iti multumesc!

    Sarutari de seara!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  4. E o carte de suflet,mai speciala!
    Merita atentie!

    Tot eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar nu am mai citit de mult timp o carte, cu siguranta e o recomandare buna.Daca doresti un link exchange, te rog sa ama anunti printr-un comment la ultima insemnare pe care am scris-o. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am citit mai de mult din memoriile ei si mi-a placut mult. Am considerat ca memoriile ei deosebit de interesante iar pe ea am considerat-o un om minunat.
    Mi-a placut...

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuze pentru faptul ca nu am verificat ce am scris si am greseli de exprimare datorate "vitezei"...

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara !
    la 18.09.2009.5~22:50
    ~
    Va recomand (urgent): Solarienii.
    ~
    BineTze !

    RăspundețiȘtergere
  9. Mihaela Lectura placuta pentru cand te vei apuca de citit.

    cherie intr-adevar, Martha este/a fost un om deosebit. Pentru mine este prima carte d-a ei pe care o citesc, dar care mi-a placut.
    Nu-i problema cu scrisul, am inteles noi ce voiai sa spui :)

    DoarATAT multumesc

    RăspundețiȘtergere