Pagini

miercuri, 30 septembrie 2009

De maine..un nou inceput

Gata..oficial azi a fost ultima zi de "vacanta", maine va avea loc deschiderea anului universitar 2009-2010. Pentru mine va fi doar un semestru, dar suficient de mult cat sa constientizez ca inca sunt pe bancile facultatii, nu am terminat inca.

Maine este ziua in care bobocii merg la facultate pentru prima data, merg sa-si ia orarul..ca la festivitatea de deschidere ma indoiesc ca vor intentiona sa mearga. Imi amintesc si eu de acea prima zi cand trebuia sa ajung la ora 9 la facultate, dar pentru ca nu stiam unde trebuie sa ajung exact am mers cu o fosta colega de liceu..din cauza careia am intarziat, si era foarte aglomerat amfiteatrul unde avea loc deschiderea..deci am mers degeaba. Am facut referire la faptul ca bobocii vor merge maine la facultate, pentru ca cei din anii mai mari nu sunt asa nerabdatori sa treaca pe acolo..sau cel putin, in vremurile mele nu erau, practic cursurile si seminariile incepeau dupa o saptamana dupa inceperea semestrului.

Sunt frumosi anii facultatii, mai ales atunci cand nu ai griji..nu trebuie sa muncesti, nu trebuie sa te gandesti pe unde stai..daca iti poti lua camera la camin, etc., sunt ani care trec pe langa noi si ne pregatesc pentru a intra efectiv in "viata"..de acum, teoretic s-ar cam termina cu mersul la scoala, e optionala continuarea studiilor.

Va doresc tuturor celor care incepeti de maine cursurile (daca sunteti in ASE, maine e doar deschiderea..cursurile incep de luni, 5 octombrie), multa multa bafta!!

9 comentarii:

  1. Un nou inceput de sfarsit...unde pleci in semestrul 2? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai amintiri cu viata de facultate, cu prima zi pe care nu prea mi-o mai amintesc sincer sa fiu dar mi-o imaginez. Merci frumos pentru o imagine simpatica:)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa bafta si tie in acest semestru si nu numai.
    Gata, sunt boboaca din nou. Niciodata nu mi-a placut sentimentul asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sadd nu plec nicaieri, dar atat am..doar 3 semestre :)

    alboosh ce haios esti :) O zi frumoasa it doresc!

    Terra si tie multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  5. Multa bafta in noul an universitar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehe,... aici la Cluj a început deja de luni.
    Multa bafta tuturor şi mai ales mie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta in noul an universitar, Anne!
    Doar ganduri bune!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. MUUULT SUCCES, Anne! Bafta in cele 3 semestre!

    RăspundețiȘtergere