Daca la versiunea anterioara Golf R32 (250 CP) era nevoie de 10,7 litri de carburant la 100 km, la noul Golf R, gratie motorului TSI cu turbina de supraalimentare, sunt necesari numai 8,5 litri - ceea ce inseamna o scadere de 2,2 litri sau de 21%! Modelul Golf R cu tractiune integrala (cuplu maxim de 350 Nm, disponibil la o turatie cuprinsa intre 2.500 si 5.000 rot/min) accelereaza de la 0 la 100 km/ora in numai 5,7 secunde (sau 5,5 secunde, in versiunea DSG) si atinge o viteza maxima limitata electronic de 250 km/ora.
Doua dintre numeroasele elemente specifice caracterizeaza modelul Golf de exceptie: noile stopuri cu LED si luminile de zi cu LED. Golf R va putea fi comandat in Germania chiar de la sfarsitul acestui an.
Ne mai trebuiesc doar banii, ca in rest..avem ce cumpara, nu?
O să-mi iau şi eu vreo două... În caz că mi se strică unu, să am cu ce să mă dau prin gropile din România, când primul e la reparat:)
RăspundețiȘtergereAm condus un Golf normal TDI, masina este extraordinara. Asta de care spui este o mica racheta.
RăspundețiȘtergerehai Marius ca imi iau si eu una, facem cu schimbul :)
RăspundețiȘtergereSi eu am condus putin, un golf..si nu pot spune ca a fost rau, doar era prima oara :D