Pagini

joi, 17 septembrie 2009

“Marea enciclopedie a statelor lumii”

Reprezinta o colectie a celor de la Financiarul care va cuprinde 10 volume si vor insuma peste 1000 de pagini. Aceasta colectie o veti gasi incepand de vineri, 18 septembrie, impreuna cu ziarul Financiarul la chioscurile de ziare.

In cele 10 volume se vor regasi: informatii esentiale despre fiecare tara (populatie, economie, obiceiuri si traditii, etc.), descrierea lumii de astazi si multe alte evenimente care au marcat istoria fiecarei tar de pe mapamond.

Colectia este structurata pe continente, divizate in mari regiuni geografice.

Ocolul Pamantului incepe cu - Europa de Nord si Vest, o radiografie integrala cu informatii detaliate si cuprinzatoare despre Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda, Rusia, Estonia, Letonia, Lituania, Islanda, Irlanda, Marea Britanie, Olanda, Belgia si Luxembourg.

Primul volum il puteti vedea aici


Pare foarte interesanta colectia si informatiile pe care le contine, ma bate si pe mine gandul s-o cumpar, voi ce ziceti?

3 comentarii:

  1. Am vazut la tv ca au inceput sa apara de azi in colectia "Adevarul",cataloage cu pictorii universali! Primul din serie este Michelangelo si se distribuie gratuit,azi si maine! Incepand de saptamana viitoare e cu plata.Acolo sunt picturile si probabil detalii despre ele...

    Pupici multi si marunti!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este draga mea, am vazut si eu acea colectie..dar nu mi-am cumparat-o, o prefer pe asta de la Financiarul pentru ca mi se pare mai utila :)

    Pupici multi si o zi frumoasa draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. VAND colectiile complete MAREA ENCICLOPEDIE A CUNOASTERII si STATELE LUMII,rasfoite 1 data,stare impecabila,pret 250 ron(125 RON/COLECTIE),telefon contact stefan :0728 871 569 NUMAI IN BUCURESTI

    RăspundețiȘtergere