Pagini

joi, 10 septembrie 2009

Pazea..este al meu

Ador sa circul cu mijloacele de transport in comun..in special in lunile verii, atunci cand mirosurile sunt mult mai pronuntate decat in alta perioada a anului, dar sunt incantata sa merg si in general..placerea e de partea mea, intotdeauna.

Mai ales atunci cand intr-o mana am bagaj si simt asa o putere care ma trage in jos, cu cealalta mana ma tin de bara pentru a nu cadea la prima curba sau prima frana, iar din spatele mele vine cineva in viteza..care ma impinge cu putere, incearca sa treaca prin spatele meu ( daca circulati cu autobuzul, ati observat ca pe la mijlocul masinii, intervalul dintre scaunele existente este foarte mic..este cat pentru o persoana) si sa ajunga intr-un loc numit "paradis". Nu conteaza daca nu are loc sa treaca, daca se chinuie..in fata vede doar un scaun liber, asa ca trebuie sa actioneze in consecinta pentru a ajunge acolo.

Din ce am observat, femeile sunt cele mai disperate si cu mult tupeu..alearga dupa scaune libere, ca si cum ar alerga dupa o comoara, calca pe altii in picioare..nu conteaza nimic, mergem inainte.
Astazi a fost o exceptie, sau poate si pentru ca nu erau foarte multe femei prin preajma, barbatii erau cei cu ochii dupa scaune...erau cei fascinati in momentul in care se elibera un loc.

Atunci cand impreajma unde eu stau, se elibereaza un loc, ma uit stanga-dreapta pentru a vedea oamenii mai batrani si a-i ruga sa ia un loc, mie asa mi se pare normal..chiar daca am eu bagaj, sunt obosita si nu am chef sa stau in picioare in aglomeratie. La fel de normal vad si ca un barbat sa cedeze locul unei femei atunci cand o vede incarcata cu bagaje langa el, decat sa stea pe scaun linistit iar ea in picioare. Nu vorbesc de mine, sau de fetele tinere care au mainile ocupate..vorbesc de femeile mature, care vin de la munca/piata si care poate d-abia se tin in picioare.
Dar n-ai sa vezi asa ceva, se merge pe punct ochi..punct lovit, am prins un scaun liber..este al meu..asteptati sa se elibereze altul.

Ma intrebam daca oamenii maturi nu dau dovada de bunatate, ca sa nu zic buna crestere sau alte cele, pai atunci de ce ne miram ca tinerii nu cedeaza locul unei femei insarcinate, batrane etc. in mijloacele de transport in comun? Practic nu invatam de la cei din jur, nu facem si noi ceea ce vedem?

4 comentarii:

  1. buna.eu si cu gaitza (pisica mea) ne bucuram ca ti-a placut site-ul nostru,te poftim pe la noi sa ne mai admiri pozele si te pupam/miaunam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta voi reveni Camy, e tare haioasa pisicuta ta..sa fiti sanatoase amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate uitam de respect si de bun simt...e trist,insa e adevarat...

    RăspundețiȘtergere