Pagini

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Porumbei

6 comentarii:

  1. N-am recunoscut orasul, dar covorul viu de porumbei e cu adevarat uluitor!
    Oare primaria nu s-o fi gandit sa le ceara taxa de stationare prelungita?

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu stiu despre ce oras este vorba, insa mi-a placut foarte mult :) O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superb si ma bucur ca si cei de mai sus au avut doar cuvinte frumoase(semn de noblete sufleteasca!). Acesta a fost primul post citit in dimineata asta! Multumesc frumos,draga mea! Mi-ai incarcat duminica numai cu daruri alese...
    Si eu am porumbei!
    Iti trimit sarutari pe aripile porumbeilor mei voiajori!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  4. Filmarea pare sa fie din Turcia!
    Alti oameni,alta deschidere! La noi...sigur s-ar fi gasit "masuri" de indepartare a bietelor pasari nevinovate!

    Pupici tot de la...
    ...L'automne

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur tare mult ca v-au placut :)
    Pupici multi si tie draga mea L'automne

    RăspundețiȘtergere