Pagini

marți, 27 octombrie 2009

Premiu pentru blog(uri)

Lume lume tocmai am avut o surpriza..am intrat sa mai citesc ce ne spune Iulia, si cand..hopaa..ce sa vezi, blogul meu a fost premiat. Frumoasa surpriza trebuie sa recunosc si sa-i multumesc Iuliei.

Later edit: Am descoperit ca aveam acelasi premiu primit si de la Marius, caruia trebuie sa-i multumesc muult!


Problema este ca trebuie sa-l dau mai departe, dar imi este greu sa scriu adresele tuturor blogurilor preferate si nu vreau sa uit pe cineva, iar apoi nu vreau sa creada cineva ca este "dat la o parte". Asa ca, dragii mei vi-l trimit tuturor persoanelor care stiti ca citesc ceea ce scrieti!




2 comentarii:

  1. Mai iubita,tu meriti toate premiile din lume,nu stiai?? Eu ti-as da cate unul in fiecare zi pt ca oferta ta e proaspata mereu si foarte variata(fara E-uri si alte artificii de gust si culoare!).La mai mare,draga mea! Si cand vei ajunge sus,in top,...sa-ti aduci aminte si de mine! Felicitari pt premiu!
    Pup copil scump si drag!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc tare tare mult scumpa! Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere