Pagini

sâmbătă, 10 octombrie 2009

Renault Roadshow

A mai trecut o zi destul de incarcata, dar a fost okay in cele din urma..nu ma asteptam sa se termine asa.

Dupa ce in jurul pranzului m-am intalnit pentru prima oara cu Cristina Airinei, ulterior am mers in Piata Constitutiei la Renault Roadshow. A fost dragut, numai ca am inghetat un pic de frig..dar trecem peste asta ca e in totalitate vina mea.

Pe acolo nu erau multi oameni, cred ca e prima oara cand am vazut atat de putini "gura casca"..dar a fost bine, am putut vedea "printre gratii" cateva drifturi senzationale facute de niste profesionisti, de piloti cascadori din strainatate si cateva dansuri facute de o trupa cu focurile.

Mai este si maine, dar nu voi mai ajunge cu siguranta..a fost suficient.


2 comentarii:

  1. Hello, sper ca ai petrecut o sambata placuta, am auzit din surse "sigure" ceainaresti ca esti otipa simpatica :D. Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) haha, repede ai primit de veste :) Multumesc Alboosh..chiar a fost o sambata placuta. Weekend placut in continuare!

    RăspundețiȘtergere