Pagini

sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Ce inseamna sa fii om

De ce oare se intampla ca de cele mai multe ori sa primesti ajutor din partea unui strain, a unui om care nu are nicio treaba cu tine, decat a unei persoane care poate a primit sprijin si ajutor in trecut din partea ta?

E chiar bine sa ne vedem interesul si apoi sa intoarcem spatele, sa ne facem ca ploua atunci cand poate cineva are nevoie de noi? Sincer, niciodata nu am facut un bine pentru a astepta multumire, rasplata..nici vorba de asa ceva, am ajutat necontenit indiferent de cine era respectiva persoana..dar nu suntem toti la fel, stiu.

Urat este ca imprejurarile ne pun uneori in fata unor situatii in care chiar trebuie sa apelezi la cineva pentru a rezolva o problema, chiar depindem unul de celalalt. Totul ar fi usor de rezolvat daca am avea bunavointa de a face un bine, cu toate ca pretindem ca asta facem.

Sunt tare dezamagita de ce se intampla, insa ma voi descurca si singura..nu-mi fac griji, exista o rezolvare in toate pe lumea asta, nu-i asa? Cel mai bine e sa putem ignora lucrurile care ne aduc nemultumire, dar putem? Voi puteti? Ati avut situatii cand ati primit refuzul unei persoane atunci cand i-ati cerut ceva, cand voi credeati ca va puteti baza pe aceasta?

8 comentarii:

  1. Mi s-a intamplat de mai multe ori sa mi se inchida usa in fata sau nici macar sa nu-mi fie deschisa. Si, pe drept cuvant, primim umarul de sprijin de la cine ne asteptam cel mai putin - oameni care nu ne cunosc. E ciudat ca se intampla asta.

    Nu zic ca nu mi s-a intamplat sa refuz, asta pentru ca oboseam sa fiu daruitoare sau ma simteam mult prea folosita, dar am ajutat cu drag dupa puterile mele in functie de situatie.

    As vrea sa vad mai multa caldura din partea oamenilor macar in preajma sarbatorilor. Desi am senzatia ca vom pierde aceste sarbatori peste cativa ani de acum inainte, ma sperie acest gand. Eu astept Craciunul cu nerabdare. Am observat cu regret insa ca nu mai vin copii cu colindul asa cum se intampla acum cativa ani. Nu mai este acelasi spirit la noile generatii.

    M-am luat cu vorba si am deraiat de la subiect.

    Daca ai sau vei avea nevoie de ceva, mail-ul meu iti sta la dispozitie. Am sa te ajut in limita posibilitatilor. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mi s-a întâmplat. Şi nu doar o singură dată, din păcate! Cu toate acestea, deşi am fost supărată pe moment, asta nu m-a înrăit. Aş vrea să am puterea de a ajuta mai mult. Sunt dezamăgită însă atunci când încerc să ajut şi mai apoi ajutorul nu îmi este recunoscut! Dar ăştia sunt oamenii. Încerc, după cum spunea şi Terra, ca cel puţin acum, în preajma Sărbătorilor, să fiu mai bună şi să dăruiesc un strop de bucurie. Dacă nu reuşesc, este doar vina mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. De mult ori mi s-a intamplat sa am de suferit din cauza "prietenilor"...insa se zice ca "Dumnezeu nu-ti da mai mult decat poti duce"...Stie El de ce face sa se intampla lucrurile...
    Trecem peste toate,indiferent cat de greu e!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne Terra, esti o draguta..multumesc foarte foarte mult! Am ramas placut surprinsa, nu ma asteptam..mii de multumiri. Si eu te imbratisez cu mult drag!

    Fetelor ma gandeam eu ca nu sunt singura care pateste asa, e normal..dar asa cum spuneti voi, vom trece peste toate..sanatosi sa fim!
    Numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru că aşa e firea lucrurilor. Nu şti nicodată de unde sare iepurele. Sunt chestiuni de conjunctură:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca se intampla sa ne ajute mai degraba un strain pentru ca astfel se repeta pilda bunului samarinean. Astfel avem sansa sa intelegem ca Domnul este cel ce ne ajuta. Si Domnul lucreaza prin oameni, prin oricine. Daca ne-ar ajuta un prieten, am fi recunoscatori doar prietenului, am intelege ajutorul ca o recompensa pentru noi sau ca o dovada a bunatatii prietenului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stii Anne, am cunoscut o persoana care nu ar fii refuzat ajutorul si vorbele frumoase de teama sa nu devina dependenta de ele si de noi cei din jurul ei, ma gandesc ca asta nu este vreo solutie dar ca vine in urma unor astfel de dezamagiri. Cred ca intr-un final suntem singuri intr-o mare de oameni asa ca...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce sa zic...ramane la latitudinea noastra sa gasim persoanele pe care sa ne bazam si sa ii multumim mereu Celui de Sus pentru drumul pe care ne indreapta pentru ca El stie ce este mai bine pentru noi:)

    RăspundețiȘtergere