Pagini

luni, 16 noiembrie 2009

Curatenie in biblioteca

Pentru ca, din nou, nu mai am loc in biblioteca si am multe carti d-ale parintilor pe care cu siguranta nu le va mai deschide nimeni, trebuie sa ma apuc de facut curat.

In primul rand trebuie sa merg sa dau comanda de o sticla pentru a mai forma doua rafturi in biblioteca, pentru a-mi "etala" colectia de la Adevarul, iar apoi..cea mai importanta treaba de fapt, este aceea de a scoate cartile vechi care mie nu-mi plac si pe care cred ca le tin degeaba.

Intentionez sa particip la proiectul "Citeste si da mai departe - Fii donator de carte!", ce se va desfasura incepand de miercuri in cadrul targului Kilipirim de la Sala Dalles. Daca nu stiti despre ce este vorba, va pot spune ca acest proiect incurajeaza donatiile pentru centrele de asistenta pentru batrani si copii..deci un ajutor catre oamenii care poate au nevoie de cartile de care noi nu mai avem nevoie. In felul asta, ma voi alatura si eu persoanelor care vor lua parte la aceasta initiativa foarte buna, din punctul meu de vedere, rezolvand doua lucruri concomitent..scap si de cartile care nu-mi trebuiesc, si poate, daca ajung la persoanele potrivite, acord si un mic ajutor.

Va relatez aceasta informatie, in speranta ca poate exista si printre voi persoane ce ar putea dona cartile care nu le mai sunt necesare..decat sa le aruncam, sau sa "zaca" in biblioteca fara a fi deschise de cineva, mai bine haideti sa le trimitem catre niste oameni care au nevoie de ele. Ce ziceti, participam impreuna?


7 comentarii:

  1. fa-mi un rezumat la ce citesti tu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sadd citesc de toate, mai putin carti SF..nu cred ca mi-ar capta atentia, dar e drept nu am incercat prea multe carti de acest gen :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt foarte egoista cu cartile mele...nu as renunta la vreuna care-mi place...te felicit ca esti asa altruista!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo,iubita! Faci un gest admirabil si nu este primul(stiu bine asta!). Sunt oameni care-ar citi ceva pt a nu mai simti asa de acut trecerea timpului. Sunt de mare ajutor,poate ca nu-ti dai sema de profunzimea daruirii tale.

    Te pup,suflet bun!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  6. In ceea ce ma priveste,eu dau lucrurile nefolositoare noua,dar binevenite pentru altii,unui preot care le da celor nevoiasi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este pacat sa le aruncati. Cartile reprezinta o adevarata valoare culturala si se transmit din generatie in generatie.

    RăspundețiȘtergere