Pagini

vineri, 27 noiembrie 2009

A inceput mini vacanta..pentru unii

O fii rau sa mai mergi la munca d-abia miercuri? Nu stiu exact, dar o sa vad..o sa va spun la sfarsitul mini vacantei cum a fost, pentru ca pana atunci nu servesc munca..decat facultate luni si stat acasa in rest probabil.

Totul ar fi perfect daca nu as avea o gramada de griji pe cap din cauza carora sa ma stresez, dar asta e ..or sa treaca ele, atat zilele libere cat si problemele..or sa vina altele si tot asa. Asta e rostul si cursul vietii, nu?

V-ati propus sa faceti ceva special zilele astea, cum profitati de weekend si ziua libera din cursul saptamanii (in cazul in care nu aveti liber si luni, ca mine)

5 comentarii:

  1. Eu, una, mi-am propus sa dorm mai mult, sa citesc mai mult, sa ma ocup mai mult de mine! Si sa ma gandesc ce Craciun dragut voi avea fara 15,5% din venit. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa Cora, ca ne descurcam oricum..stii tu, banii nu aduc fericirea..sanatosi sa fim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt unul din putinii elevi care nu se bucura de aceasta vacanta...
    Mi-am propus sa invat pentru teze si sa ma pregatesc de concursurile ce nu intarzie sa apara...

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte bine faci Printre Ganduri Mult mult spor iti doresc, si bafta sa le iei pe toate cu note maxime!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine este Anne:)...doar ca vine si perioada cu stres maxim;))...asa ca ne incarcam de pe acum bateriile pentru a putea face fata stresului viitor:)

    RăspundețiȘtergere