Pagini

duminică, 29 noiembrie 2009

Locuri Sala Polivalenta si Sala Palatului

Am vrut sa le cumpar parintilor niste bilete la doua spectacole, unul fiind la Sala Palatului si altul la Sala Polivalenta. Problema este ca eu nu am mers la niciuna din aceste locatii de curand, nu am mers de cand eram mica..deci nu pot aprecia care e cea mai buna pozitioare pentru a urmari cat mai bine desfasurarea actiunii respective. Cu siguranta voi merge pe Categoria I, dar si locurile de aici sunt foarte diverse si nu am idee care locuri ar fi mai okay.

Astfel, o sa va rog daca ati mers pe acolo..sau aveti vreo idee, sa-mi dati si mie un sfat, okay?
Va multumesc anticipat si va doresc o zi cat mai frumoasa in continuare.

3 comentarii:

  1. Să-mi fie ruşine. Eu am fost la Palatului acum vreo cinci ani, când s-a lansat Băse pe orbită cu candidaţii de municipiu. Cu job-ul bineînţeles. Atunci nu prea conta foarte tare locul în care te aflai în sală. Dar cred că pentru un teatru sau alt gen de spectacol contează să fi cât mai central:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe centru se vede bine.Ce spectacol este ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sala Palatului este ok, chiar iti recomand. La sala Polivalenta am fost acum vreo doi ani la Noaptea Devoratorilor de publicitate, a fost extrem de cald si nasol.

    Bafta

    RăspundețiȘtergere