Pagini

vineri, 13 noiembrie 2009

Roma Cult Fest

Asta scria pe un pliant pe care l-am primit azi, coborand la metrou. De curiozitate, m-am uitat sa vad despre ce este vorba, dar nu am fost atat de incantata pentru ca nu ma intereseaza sa descopar mai multe despre rromi si traditiile lor. Chiar deloc.


La inceput nu stiam de ce am primit asa ceva, m-o fi vazut "de culoare" si credea ca sunt un bun participant si eu nu stiu? Apoi am realizat ca de fapt se doreste ca aceasta expozitie sa fie anti-discriminarea minoritatilor. Dar cum sa ma duc eu acolo, sa vad aurari, argintari, lingurari si pielari, sa ascult concertele trupei de lautari Cali si Damian&Brothers, cand mie nu-mi plac?


Daca voi sunteti nerabdatori sa luati parte la acest eveniment, va pot spune ca Festivalul de arta, cultura si traditii rome, are loc in data de 14 noiembrie la Palatul Copiilor, intrarea fiind libera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu