Pagini

miercuri, 18 noiembrie 2009

Unde e punctualitatea?

Am eu impresia, sau majoritatea lucrurilor care sunt stabilite, nu sunt realizabile in momentul precizat? Mie asa mi se intampla de cele mai multe, chiar si atunci cand stabilesc o intalnire cu cineva, intotdeauna se intampla sa astept. E drept, exista situatii imprevizibile, traficul ce face sa nu putem aprecia mereu corect timpul care ne-ar lua pentru a ajunge la destinatie, dar nu ne putem lua mai mult timp de siguranta pentru a nu intarzia?

Asta era doar o situatie, de fapt voiam sa fac referire la situatii in care se stabileste inceperea unei sedinte (care nu are loc cu job-ul personal)/intalniri de discutii/prezentari si in cadrul careia nu se respecta ora de inceput.pana si inceperea unui film nu este mereu la ora precizata, ca inainte ne uitam la "50 de ore" de reclame.

Cel mai bine e sa fii nesimtit, sa nu-ti pese daca intarzii si in felul asta nu ai nicio treaba, tu iti vezi de ale tale si cand ajungi, ajungi.
Dar ce puteti spune de mine (altceva decat ca-s ... ) cand trebuia sa ajung la 12 jumate in Otopeni, imi iau timp de siguranta pentru ca din cauza grevei anticipam un trafic aglomerat si ajung la 11 jumate. Inghet de frig pana la 12 jumate, ca apoi sa mai stau cel putin o ora pana sa inceapa "distractia". Adica plecata de acasa de la 10 jumate ajung sa obtin informatiile care ma interesau incepand cu ora 13:30?

Asa se pierde vremea aiurea, ca daca as fi plecat mai tarziu cu siguranta nu s-ar fi simtit lipsa daca as intra in timpul desfasurarii activitatii de acolo, insa mie nu-mi plac lucrurile astea..daca vorbim si stabilim ceva, ramane asa..nu vin dupa 10 ore ca sa mai prind si eu ceva. Asta e valabila si seara cand merg la facultate, niciodata nu intru dupa profesor..chiar daca ai mei colegi o fac, in mod justificat..nu pot ajunge la timp, datorita traficului si a job-ului existent.

Dar oricum, unde e punctualitatea de care de multe ori ne laudam si ne-o dorim s-o primim din partea celor din jur?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu