Pagini

marți, 15 decembrie 2009

Masinile o iau la vale

Si-a intrat iarna in drepturi, gata cu joaca. Am asteptat zapada..e frumos peisajul iarna, dar nu e suficient sa privim din interior vremea de afara, trebuie sa ne confruntam si cu greutatile pricinuite de acest anotimp frumos, nu?

E trist ca datorita temperaturilor scazute, s-a format un strat gheata..ulterior a continuat sa ninga si e destul de periculos si acum trebuie sa avem mare grija, e greu pentru toata lumea. De exemplu mai devreme, intr-o intersectie..coborand pe o strada un pic abrupta, o masina care circula cu viteza redusa a reusit sa se intoarca la 180 de grade, fara niciun pic de control..evident. Norocul a fost ca era prima masina plecata de la semafor, si nu mai era niciuna in jur..toate s-au oprit in spate..altfel..era de rau.

Era si eu sa iau cateva cazaturi, am alunecat de cateva ori..dar asta si pentru ca ma grabeam, zapada imi batea fix in ochi si nu puteam vedea nimic..incercam sa clipesc foarte des, si printre picaturi zaream si eu cateva ceva..dar atat..ce puteam sa vreau mai mult de atat? Am vrut zapada, zapada am!

Asa ca, aveti grija..plecati cu masinile echipate ca e grava treaba!

5 comentarii:

  1. La Viena e inca placut,nu sunt pericole de acest fel..e rece insa timpul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai grija Anne...eu voiam sa ma duc sa imi iau dovada de la permis, dar cred ca mai bine il astept sa vina prin posta, ca e prea urat afara si pe sosele, si chiar nu are sens pentru cateva zile sa ma complic:D...toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiam eu de ce nu vreau zapada. Partea buna e ca decembrie incepe sa semene a sarbatoare :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Peste tot aceeasi poveste, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi eu m-am lovit de problema asta azi. Asta e, grijă mare.

    RăspundețiȘtergere