Pagini

luni, 21 iunie 2010

Prurigo - hipersensibilitate la contactul cu insecte

Asta este ultima noutate cu care ma laud, si asta nu de acum..de foarte multi ani.
La inceput credeam ca este vorba despre intoxicatie alimentara, sau o puneam pe seama apei sau al aerului din diverse zone ale tarii in care mergeam, asta datorita faptului ca imi apareau foarte multe bube doar in perioada verii, cand eram fie la scoala, fie in concediu.

Acum doua saptamani am merg sa joc badminton, intr-o zona verde a capitalei, ca sa ma aleg apoi cu urme, evident. A doua zi dimineata au inceput sa erupa ale mele bube de care chiar imi era dor..trecuse un an de cand nu ma mai chinuisera (imi era dor de trezitul in miezul noptii din cauza mancarimilor, de chinuitul cu imbracatul cu haine lungi in toiul verii..pentru ca mi se vedeau urme pe picioare)..pe scurt..m-am bucurat nespus de mult.

Chinul fiind atat de puternic si manifestandu-se de foarte multi ani, am decis sa merg la alergolog cu speranta ca voi gasi rezolvare a problemei. Din pacate, inafara de cateva sfaturi, care sa ma faca sa inteleg mai bine, ca va trebui sa ma chinui muuulta vreme de acum inainte la fel ca si pana acum, nu am primit. Nu credeam ca va trebui sa ajung sa spal cu dero care sa fie "anti-insecte", sa imi acopar cea mai mare a corpului cand merg la iarba verde, sa imi dau cu nu stiu ce spray zilnic in incaperea in care stau..si multe altele...dar voi incerca, sunt curioasa daca o sa se vada vreun rezultat.

Voi stiti vreun tratament naturist pentru "aceasta minunatie"?
Nu va doresc sa vedeti pe pielea voastra cum este, si sa gasiti o rezolvare..intreb doar daca ati auzit de ceva de genul.

Un comentariu:

  1. Draga mea,inainte sa se stie vreun remediu,mie mi se pare ca nu e clara cauza... Si-atata timp cat nu exista cu certitudine factorul declansator...nu se poate pune un diagnostic concret. Prurigo este o generalizare a mai multor forme de alergii iar medicul apeleaza la termenul asta in momentul in care n-are idee ce-ar fi exact. Din cele spuse de medic,ti s-a parut cumva ca ai auzit termenul de dermatita atopica?! Unde este localizat acest prurigo la tine? Sunt interesate doar anumite portiuni sau e generalizat? Ce te deranjeaza mai mult,aspectul sau pruritul?
    Probabil ti s-a recomandat si-un antihistaminic,gen Aerius sau Claritine! In mod cert,nu treb sa te dai cu parfum dulce,floral sau fructat cand pleci de-acasa(este f important!),sunt o gramada de chestii...
    Daaar,exista tratament de desensibilizare,insa numai dupa ce se stie concret care este stimulul ce provoaca astfel de reactii!

    Ceva asemanator se-ntampla si la mine dar nu se stie cauza! Doar fatza e interesata,ceea ce ma enerveaza ingrozitor. Ma irit din senin si se manifesta sub forma unei alergii faciale care dupa aprox 2 zile se remite spontan. Nici nu s-ar sti la ce pot face desensibilizare...

    Sarutari Annei mele dragi!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere