Pagini

sâmbătă, 19 iunie 2010

Salutare tuturor..si LA MULTI ANI!


Am fost plecata ceva timp, poate mult ar spune unele persoane, dar asta doar pentru ca au intervenit schimbari ce nu mi-a luat din timpul pe care inainte in dedicam acestui blog.

Nu am uitat de nimic din ce este pe aici, am mai intrat si am citit mesajele lasate pe blog..tin cu aceasta ocazie sa va multumesc mult de tot tuturor celor care mi-ati lasat gandurile voastre, chiar daca eu nu mi-am facut simtita prezenta.

Poate va intrebati ce m-a determinat sa revin azi, acum..de ce nu ieri sau de ce nu peste multa vreme. E simplu..astazi este o zi speciala pentru o persoana foarte draga mie (mult iubita).. pentru asta..si pentru amintirea vremurilor trecute cand mereu isi gasea timp pentru a ne fii alaturi si de a ne ajuta, am vrut sa-i multumesc mult pentru tot, pentru faptul ca si-a facut aparitia in viata multora dintre noi!


LA MULTI ANI suflet bun si cald!

8 comentarii:

  1. La multi ani si sa fie sanatoasa si fericita:)...bine ai revenit:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Saru'mana din suflet,draga mea!!!!!!!!! De ceva vreme,destula,locul in care te gasesc la fel de calda si scumpa este altul,stii! Din cauza asta nu mi-a trecut prin minte niciun moment ca ai putea reveni aici,chiar si de ziua mea... Ce sa-ti spun,iubita?! Sunt coplesita si extrem de onorata sa gasesc toate cuvintzelele astea frumoase aici!!! Ai ramas omul bun si atent,la fel de minunat ca totdeauna,nu de ieri si de azi! Esti prietena pe care si-ar dori-o oricare dintre noi,oricand,si-ti multumesc pt sufletul bun,pt prietenie si pt inca 1000 de alte lucruri!!
    Te pup si te imbratisez cu tot ce am mai bun,frumoasa mea!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult,Rapp!
    Chiar e o bucurie neasteptata revenirea Annei dragi!!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea L'automne, crede-ma ca nu ai pentru ce sa-mi multumesti..placerea este intotdeauna de partea mea!Esti o persoana speciala..ce merita tot ce e mai bun, ceea ce pot eu sa fac este mult mult prea putin! Te pup de multe ori si te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit, Anne!
    Nu esti singura care a avut o scurta pauza...Eu inca mai sunt in pauza...dar sper ca nu pentru multa vreme...

    Fericiti ani L'automne! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Printre ganduri iti multumesc, si te astept cu drag printre noi si pentru a imparti impreuna "gandurile" tale. Te pup si astept cu drag postarile tale ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Anne,
    Sper sa pot sa revin cat de curand:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc si eu,Printre Ganduri!
    Multumesc!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere