Pagini

marți, 26 martie 2013

Televizor lasat deschis

Am si eu o intrebare, pentru ca eu nu gasesc explicatia logica. De ce as pleca de acasa si sa las televizorul deschis, dar programat sa se inchida automat?

Noroc cu aplicatiile pe telefoane si cu existenta internetului, ca putem lua legatura cu vecinii chiar si cand nu sunt acasa, cu toate ca nu stii asta. Tu ii rogi sa dea televizorul mai incet, ca ai ajuns la disperare si nu te intereseaza sa asculti emisiunea lui "Capatos", ei raspund ca nu sunt acasa, dar au lasat insa televizorul deschis, si se inchide automat. Aaa si ca sa fie si mai greu de explicat/inteles, vecinul stie ca vorbeste cu cineva de la o usa de mai jos, dar vrea sa stie "cine o cearta"cu care dintre ei (el sau ea) vorbeste ... ce conteaza asta? Te intereseaza din partea cui vine rugamintea, fara a-ti argumenta macar gestul/atitudinea? Ce ar trebui sa intelegi din discutia asta?

Dar revin, de ce nu-mi inchid aparaturile inainte sa plec si le programez sa se opreasca automat? Care fi logica pentru care as face asta, ca eu nu o gasesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu