Pagini

duminică, 24 martie 2013

Uneori ... viata e nedreapta


In urma cu cateva saptamani, o prietena imi povestea de o fata/femeie care avea 20 si ceva de ani (mi-a zis varsta exacta, dar marturisesc ca nu am retinut, m-a bulversat inca de la inceput) si avea o problema grava ... era bolnava de cancer in stadiul terminal. Doar cand te gandesti la asta, poti constientiza greutatea si gravitatea situatiei, dar cand la asta se mai adauga si existenta a patru copii  (pana azi stiam ca sunt trei, azi am aflat ca de fapt sunt patru), ce mai putem gandi/spune?

Pe mine m-a lasat fara cuvinte, inca de la inceput, cand am aflat ca o tanara faptura cu copii acasa (indiferent ca era unul, sau mai multi..greu e oricum) este pe pat de moarte. Nu m-am gandit decat la acei copii care raman fara mama, fara sa stiu ca de fapt raman singuri (de tata nu se stie). 

Saptamana trecuta mi s-a comunicat ca a murit acea fata, s-a dus "departe", despartindu-se de aceasta lume si lasand in urma niste copii, singuri. De fapt, mai mult de atat, am aflat ca acei copii sunt in centre de plasamente dinaintea mortii mamei, aceasta fiind in spital de multe luni. Doar unul dintre copii, cel mai mare, a luat parte la slujba de inmormantare. Nu vreau sa stiu ce era in sufletul acelui copil, a celorlati frati care probabil vor avea de suferit intreaga viata (oricat de tari suntem, si chiar daca se zice ca timpul vindeca orice rana ... locul unei mame nu poate fi inlocuit cu nimic ... mai ales ca nici nu sunt alaturi de tata, ca poate le-ar  fi putut aduce in viitor, o mama vitrega).

Singura sansa de a le fi mai bine este ca cineva sa ii infieze, dar din ce am inteles nu sunt toti la acelasi plasament si probabil e foarte greu. Sunt convinsa, ca exista Cineva acolo Sus care are grija de noi, toti ... dar parca uneori, viata e nedreapta. As vrea sa ii ajut, dar nu stiu cum ... nu stiu cu ce ... plus ca ei sunt in Focsani (parca asta era judetul) ... oare as avea voie sa-i vad, sa le duc ceva?

 De ce unii copii au tablete/telefoane, etc. de la 4 ani, iar alti copii nu au nici macar parinti? Nu e o discrepanta prea mare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu