Pagini

miercuri, 3 aprilie 2013

Ziua de salariu'


Ce poate sa fie mai frumos, cand iei salariul si iti verifici seara acasa soldul (traiasca Internet Banking-ul) pentru a-ti putea achita facturile ce sunt scadente ziua urmatoare, si observi ca ai mai putin in cont cu aproape 3 milioane?

Nu stiu cum e in general, cu toate ca banuiesc ... in cazul baietilor, stau calmi si asteapta urmatoarea zi de mers la munca, unde vor solicita verificarea situatiei, iar in cazul fetelor ... depinde de la caz la caz, unele pot sa astepte rezolvarea situatiei, altele intra in panica si incearca sa gaseasca o explicatie pana ziua urmatoare cand vor putea legatura cu vreun coleg/colega si a vedea exact ce s-a intamplat.

Aparent e simplu, totul tine de venirea urmatoarei zile lucratoare pentru a verifica si rezolva problema. Mai nasol e atunci cand, in urmatoarea zi lucratoare esti in concediu si nu poti da mail pentru a comunica cu persoanele de la HR, iar telefon nu ai (nici numarul persoanei care se ocupa, nici minute pe telefonul tau personal ca sa poti suna). Se leaga toate, la fix.

Am intrat putin in panica, nestiind de ce nu am incasat salariul intreg ... dar cu ajutorul colegelor din departament, am reusit sa iau legatura cu HR-ul (care ma intreaba, dar de ce nu dau mail catre ele...evident...daca as fi putut, as fi facut-o) si m-am linistit ... mi s-a confundat numele cu al unei alte colege de la contabilitate, eu fiind Ana-Maria, iar ea doar Maria, insa cu 3 zile de concediu medical "in spate".
A trebuit sa repet de cateva ori, si sa intaresc ideea ca nu am avut niciodata vreo zi de concediu medical, dar in cele din urma s-a rezolvat, am primit dupa 3 zile fluturasul de salariu corect, si diferenta de bani in cont.

In concluzie, verificati-va valoarea salariului ce v-a fost creditat pe cont, daca vreti sa nu aveti vreo surpriza neplacuta. E bine sa anuntati repede pentru a se putea efectua reglarile de riguoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu